maanantai 28. kesäkuuta 2010

The Beginning


Hola! Mä en oikeestaan tiedä miten kaikkein ensimmäinen blogiteksti "pitäs" alottaa. :D Mä en oo siis koskaan ennen pitäny blogia, ainoastaan johonkin IRC-Gallerian päiväkirjaan kirjotellu jotain lyhyitä merkintöjä.
Mä ite innostuin bloggaamisesta tossa talvella, oliskohan ollu helmi-maaliskuussa. Löysin vaan jostain muutamien ihmisten blogeja ja aloin lukemaan niitä melkeenpä päivittäin. Tykkäsin aina ite hirveesti lukee niitä ja sitä kautta huomasin miten mielenkiintosta ihan "tavallisenkin" ihmisen elämä voi olla. Siinä huomaa hyvin, miten erilaisia elämiä ihmisillä on. Enimmäkseen mä varmaankin kirjotan tätä ihan omaks ilokseni ja kesä oli mun mielestä hyvä aika alottaa, kun on paljon aikaa ja on kiva tallentaa kesän parhaat hetket ja kaikki muistot jonnekin niin, että joku muukin voi niitä halutessaan tarkastella. Toki mä aion jatkaa kirjottelua vielä kesän jälkeenkin. Tän blogin ulkoasu tulee varmasti vaihtelemaan lähiaikoina jonkin verran, koska kuten sanottu, mä olen vasta aloittelija. Mutta niin, tästä alkakoon mun oman blogini historia ja tulevaisuus! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti