tiistai 29. kesäkuuta 2010

Eclipse

Heipparallaa! Oon viettäny tänään kiireistä päivää Saaran kanssa pullojen palautuksessa ja kaupoissa ja suutarilla juoksennellen. Sitten kun saatiin hommat tehtyä, päästiin Saaralle ja saatiin pyykit koneeseen ja Saaralle uikkarit päälle, niin lähdettiin rannalle löhöilemään ja ottamaan aurinkoo. Sain meistä pari kivaa kuvaakin, mutta koska mun kamerani ei vaihteeks suostu toimimaan niin en saa siirrettyä niitä koneelle.
Mun kiireeni jatkuu itseasiassa vieläkin, koska kävin nopeesti moikkaamassa muutamaa muuta kaveria, jonka jälkeen juoksin kotiin syömään ja tiskaamaan, ja nyt on edelleen kiire koska oon menossa Saaran ja muutaman muun kanssa vielä elokuviin kattomaan Epäilyksen!

Mua tullaan kohta hakemaan, että ehditään hakemaan vielä liput Plevnasta. Vaikka oonkin kovin kiireinen ollut tänään, halusin silti tulla tekemään yhden nopeen postauksen tänne. :) Voin huomenna sitten tulla kertomaan oliko leffa hyvä vai ei! En uskalla kyllä paljoa siltä elokuvalta odottaa, kun ilmestyi nyt jo. Uusikuun ilmestymisestähän on vaan n. puoli vuotta aikaa jos muistan oikein.
Mutta, nyt meen ettei tuu ihan kamala kiire! :D Huomiseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti