maanantai 24. tammikuuta 2011

The End

Heissan! Otsikosta ja kuvasta voi varmaan päätellä mitä on tapahtumassa..
Tää blogi on tullut aikalailla tiensä päähän. Mä ja mun elämä on muuttunut aika paljon siitä, kun viime Kesäkuussa alotin tän blogin pitämisen. Ja suurin osa muutoksista on ollut tosi positiivisia. :)
Ja muutenkin, tästä kun alko uus vuosi, ja mä oon täyttämässä 18 tossa reilun viikon päästä, niin mun mielestä nyt olis oikeen hyvä kohta tän blogin lopulle, ja samalla uuden alulle. :) Mä en siis missään nimessä oo lopettamassa bloggaamista!
Julkasen varmaan tässä tän viikon lopussa uuden blogin osotteen täällä, kunhan saan sitä vielä vähän muokkailtua paremmaks. Yritän myös uuden blogin myötä avata itteeni vähän enemmän, ja panostaa siihen enemmän, jotta se vois olla vähän mielenkiintosempi.
Joten, vanhat lukijat; toivottavasti siirrytte kaikki seuraamaan mua uuden blogini puolelle, ja uudet on enemmän kun tervetulleita! :)
Palaillaan uuden blogin osotteen merkeissä!


Ootte ihania ♥

2 kommenttia:

  1. HUH, minä jo säikähdin että erakoidut blogimaailmasta lopullisesti. :--(

    VastaaPoista
  2. homekorva: No en sentään! Tänään tulee jo tänne uus osote näkyville!:)

    VastaaPoista