keskiviikko 19. tammikuuta 2011

Two weeks to go

Apua! Mulle iskee vakava täysi-iän kriisi! Tää on ihan kamalaa.
Mun pitäs muka tasan kahden viikon päästä täyttää 18?! Herranjumala, enhän mä millään vielä voi!
Vastahan mä täytin 15, vastahan oli kesä 2008 ja me ruvettiin Joken kanssa seurustelemaan, vastahan mä pääsin ripiltä ja vaikka mitä kaikkee! Ja nyt sitä pitäs muka pikkuhiljaa ruveta hankkiin ajokorttia ja aikuistumaan! Hyi olkoon. Tosin, ei musta koskaan tuu mitään tätimäistä aikuista, kyllä lapsenmieli ja huumori pitää osata säilyttää. Ja jos sukulaisiini tuun, niin se tulee tuskin olemaan mikään ongelma. :D
Mutta silti! Kahdeksantoista. Oon täysin järkyttynyt. Shokissa. Kaikkee mahdollista. Tässähän täytyy ruveta üüübervastuulliseks, eikä tartte enää mamman eikä pappan nimiä papereihin. Saan tilata netistä omilla tunnuksilla, saan matkustaa vaikka maailman ääriin omilla varauksilla, kaikennäköstähän tässä tulee eteen!
Noh.. Onhan mulla vielä kaks viikkoa aikaa totutella tähän ajatukseen, mutta silti. Miten aika voi kulkee näin nopeesti?! Musta tuntuu, että yläasteen koulujenloppukin oli vasta viime keväänä. Todelllisuudessahan se oli keväällä 2009.
Mun pitää nyt jollain taikakonstilla yrittää tottua tähän ajatukseen ja ymmärtää, että ehkä tää ei nyt ookaan se World War III. :D

Onko kenelläkään muulla yhtä pahaa täysi-iän kriisiä menossa/ollut menossa? :D

5 kommenttia:

  1. olisi tylsää, jos olisi pakko aikuistua (:

    VastaaPoista
  2. KYLLÄ! :------DD en ikinä kasva aikuiseks, ainakaan täysin.

    VastaaPoista
  3. intiaanilapsi: no niin olis! Mutta onneks ei oo pakko! ;D

    homekorva: Joo samoin, en määkään oo ajatellu! :D

    VastaaPoista
  4. Hähää joo! Mä en oo vielkää tottunu siihen, että voi itte vaa kävellä johki alkoon (niin sitähän se aikuistuminen olikin..) ja ostaa jotain ja et ei tarvii enää mitää ikärajoja tuijotella yleensä.. ^^ Muhaha ja kukas tässä nyt aikuinen oliskaan 8D Tosin mä oon huomannu, että eräät tietyt ihmiset käyttäytyy mua kohtaan totaalisesti erilailla nyt kun sillon ku olin 17 ! :P

    VastaaPoista
  5. Nea: Aika hassua sinänsä että ihmiset suhtautuu erilailla ;o ethän sä silti ihmisenä muutu vaikka ikä muuttuukin?! O_o

    VastaaPoista