tiistai 18. tammikuuta 2011

Year 2011

Löysinpäs tuolta Sivin blogista tälläsen kivan haasteen, jonka tarkotuksena on kertoo kuvakollaasin avulla mitä haluaa/toivoo vuodelta 2011.
Musta tää on oikeen sopiva tähän väliin, kun oon ollu viime päivinä sen verran väsynyt koulun takia ja vähän muutenkin, ettei oikeen oo tapahtunu mitään mistä postailis.

Mutta joo, tätä mä toivon vuodelta 2011:
Mä toivon matkustelua, Tokio Hotelin keikkoja ja keikkoja yleensä, onnistuneita synttäreitä, tatuoinnin ottamista, kehittymistä tanssissa, paljon yhteistä aikaa mulle ja Jokelle, punk-tapahtumia, onnellisuutta ja kaikinpuolin ihanaa ja onnistunutta vuotta 2011.

Tohon ei millään olis mahtunu kaikkee, mitä mä toivon ja aivan varmasti unohdin taas jotain oleellista. :D Mutta ainakin nyt niitä merkittävimpiä jotka ensimmäisenä tuli mieleen.

Mitä te toivotte vuodelta 2011? :)

2 kommenttia: