torstai 1. heinäkuuta 2010

30 Things..

...About me. Aattelin tähän alkuun jollain tavalla kertoo vähän jotain itestäni, ja tää oli mun mielestä hyvä tapa. :D
So, Let's get started!

1. Mun etunimet on Sini Susanna.
2. Oon 17-vuotias.
3. Oon syntynyt 2.2.1993
4. Mun vanhemmat on eronnu kun mä olin 1-vuotias.
5. Mulla on kaks siskoo, joilla on eri isä kun mulla, ja yks veli jolla on eri äiti kun mulla.
6. Mulla on myös yks "veli", joka on mun isän avovaimon lapsi. Mun isä siis ei ole sen isä. (Btw hirveen kiinnostavia nää jutut... :D)
7. Mun yks ystävä on mulle kuin kaksoissisko, koska me ollaan synnytty samana päivänä ja meillä on tosi paljon yhteistä.
8. Rakastan englannin ja saksan kieliä ihan tajuttomasti, saksaa silti enemmän.
9. Mä rakastan niittejä vaatteissa, kengissä, vöissä, laukuissa, ihan kaikessa!
10. Tykkään myös tuunata vaatteitani..
11. ..Ja yks syy siihen on se, että vihaan sitä jos jollain on samanlainen vaate kun mulla.
12. Mun musiikkimakuni on yleisesti hyvin punk/rock painotteista..
13. ..Mutta mun lempibändini on yhä Tokio Hotel since year 2006..
14. ..Ja suurin syy siihen varmasti on se, että oon saanu sen bändin kautta niin paljon muutakin kun pelkkää musiikkia. Esim. Monta hyvää ystävää.
15. Mä rakastan keikkoja ja festareita.
16. Mun lempikirjoja on Twilight-sagan kirjat, Human punk, Nancy, ja kaikki elämänkerta/bändeistä kertovat kirjat.

17. Mä aloin seurustelemaan poikaystäväni kanssa 17.6.2008 (ja siks mun oli pakko mainita se just tähän 17. kohtaan :D).
18. Rakastan kirjottamista..
19. ..Piirtämistä..
20. ..Ja kiraran soittoa..
21. ..Vaikka missään niistä en oikeestaan oo kovin hyvä. :D
22. Mä rakastan persoonallisia vaatteita..
23. ..Ja kenkiä.
24. Ja vaikken usein sitä sano, niin rakastan shoppailua, varsinkin jos on rahaa. :D
25. Oon jo kerran muuttanut pois kotoa..
26. ..Mutta muutin takasin, koska mun ei ollut hyvä olla niin yksin.
27. Oon tosi sosiaalinen ja seuraa kaipaava ihminen.
28. Mulla on myös älytön tarve toteuttaa itteeni.
29. Sana joka kuvaa mua parhaiten, on tempperamenttisuus, ja mä myös innostun hirveen helposti asioista.
30. Mulla on enemmän poikia ystävinä, kuin tyttöjä, ja koska oon usein ainoo tyttö myn ystäväpoikien seurassa, ne pitää muakin ihan jätkänä. :D

Noniin, siinä nyt oli jotain! :D Voi olla, että laitan myöhemmin lisää totuuksia samaan tyyliin.

Ps. Mua harmittaa ihan törkeesti kun L-koodi loppu! Mitä mä nyt katon telkkarista! :(
Pps. Saatan kuvittaa tätä vähän lisää viikonlopun aikana/sen jälkeen, koska mulla on meidän vanhalla koneella enemmän kuvia. :)

2 kommenttia: