tiistai 20. heinäkuuta 2010

Your voice was the soundtrack of my Summer



Eilen illalla/yöllä oli ihan tosi kivan näkönen taivas! Se oli tommonen ihanan violetti, tosi laajalta alueelta, niin että mun koko huonekin näytti ihan violetilta! Tykkään tosi paljon kuvailla luontoo ja toi taivas oli niin ihana että oli pakko ottaa kuva. Ensin ei meinannu onnistua mutta onneks löysin sopivan kuvauksen tolle.



Sitten vähän vaateasiaa. Löysin vähän aika sitten Gina Tricotin aleista tämmöset. Näyttää kuvassa kyllä vähän hassuilta. :D Mutta kuitenkin, musta nää näytti vähän tylsältä näin, joten aattelin tuunata niitä vähäsen. Tein niihin jo pari pientä reikää, ja Jokke lupas tuoda mulle hiekkapaperia, että saan niistä vähän kuluneen näköset. :)
Mä tykkään hirveesti tuunailla vaatteita, koska mulle on hirveen tärkeetä etten näytä samalta kun kaikki muut. Ja muutenkin, tuunamalla vaatteita voi saada vaikka mitä aikaan, ja muutenkin saa siitä vaatteesta enemmän oman näkösen.

Ja hitsi, oon ihan syksy/talvi fiiliksissä jo vaatteiden suhteen! :D Haluun vaan kauheesti kaikkia saappaita ja jotain kivan mallisia takkeja joiden kanssa voi käyttää tunikoja ja sukkahousuja. Ja paljon niittiä jokapaikkaan! Rakastan niittejä!

Ja sit, jos joku tietää mistä vois vielä saada sellasia farkkuja, jotka on lantiolta sellaset normaalit, muuten aika löysät mutta nilkoissa olis resorit, niin kertokaa mulle! Oon kipeesti rakastunu sellasiin farkkuihin, ja nyt niitä ei oo enää missään! Just tätä mun tuuriani. :D Ja jos joku omistaa sellaset, muttei käytä niitä enää, niin saa toki myös siitä ilmottaa! Olisin hyvin halukas ostamaan kyseiset ihanuudet. :D

Mutta nyt meen, pitäs varmaan vielä syödä vähän jotain ja lupasin itelleni että luen vielä kirjaakin tänään. Joten, Hyvät yöt! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti