maanantai 26. heinäkuuta 2010

Holidays in the Sun

Heissansaa!
Tää bloggaaja on elänyt kolme ihanaa iltaa ja ollut aikas kiireinen, minkä takia tää blogi ei oo päivittynyt moneen päivään.
Kolmesta ihanasta illasta ei oo nyt vielä kuvia, koska kuvat otti omalla kamerallaan eräs toinen henkilö, enkä oo saanut niitä vielä.

Mutta, onhan mulla silti kuvia tarjottavana!

MÄ LÖYSIN NE! Mä löysin mun kauan himoomat nilkoista kireet housut! Löysin ne H&M:stä eikä maksanu kun 20e! Mää olisin ehkä toivonut että nää olis ollu pikkasen paksummat, mutta toisaalta nää on ihanan rennot ja kevyet näin.



Ja tänään me käytiin serkkujen luona viihtymässä kun toisella niistä oli nimpparit. Meillä on aina suvussa ollut tapana että juhlitaan suvun kesken suunnilleen kaikki kissanristiäisetkin. :D Tosin, tuolla nyt ei ollut paljonkaan väkeä, mutta silti.





Riehuttiin siskon kanssa trampoliinilla, ja Jokke otti kuvia. :D Tosi järkevän näköstä.
Ja sain tuunattua noi vaaleet niittifarkut, Jokke muisti tuoda mulle hiekkapaperia!

.. Ja nyt kiireisten päivien jälkeen kiire jatkuu, nytkin mun pitäs olla jo pihalla ystävien seurassa, mutta kiitos bloggerin temppuilun en oo sinne asti vielä ehtinyt.

Huomenna mä lähden Saran vanhempien kanssa sitä vastaan Helsinki - Vantaa lentokentälle kun se tulee Saksasta takasin, Tiistaina mä oon menossa sitten Saralle yöks että se saa purkaa mulle sydämeltään kaiken minkä se ikinä keksii Saksasta kertoa! :D Tai oikeestaan Berliinistä.
Ja sitten Keskiviikkona pitäis mennä kahden ihanan neitokaisen kanssa kahvittelemaan kaupungille. Ja näiden kaikkien juttujen lomassa pitäis vielä ehtiä kattomaan siskojen perään ja hoitaa kotihommat sillä aikaa kun äiti on töissä.
Joten, tekemistä kyllä riittää. :D

Mutta nyt mun on pakko lähtee ulos ennenkun noilla ihanilla menee muhun totaalisesti hermo!

4 kommenttia:

  1. Mul o tollasseet samallaiset housut ku sul mut ne vaaleet ;) T: Emilia

    VastaaPoista
  2. Emilia: En ees tienny että niitä on vaaleenakin! :D Sentäs joku muuki tykkää tollasista :D

    VastaaPoista