torstai 8. heinäkuuta 2010

Lazy Days

Kukkuluuruu! Oon ollu viime päivinä toooosi laiska, varsinkin tän blogin suhteen, mikä johtuu monesta asiasta.

1. Mun kamerani on taas tällä hetkellä yhteistyökyvytön, mikä ärsyttää mua suunnattomasti, koska vihaan tehä postauksen ilman kuvia. Onneks se toimi edes muutamana päivänä.

2. Mun rakkauspaukkaukseni oli meillä sunnuntaista eiliseen, ja koska oli hienot säät me oltiin paljon pihalla ja tultiin kotiin melkeen aina n. kello yheltä yöllä.

3. Koska oon ollu huippulaiska, en oo myöskään jaksanu avata omaa konettani, koska mun tietokonetuolini on ollu täynnä vaatteita, joita en oo myöskään jaksanu siitä siivota.
Enkä myöskään tietenkään oo jaksanu siirtää konettani omalta pöydältäni mihinkään. Datailen siis tälläkin hetkellä äidin koneella. Ja koska en tykkää äitini koneen näytön kontrastista, en oo halunnu siirtää kamerastani niitä vähäisiä kuvia tälle koneelle, enkä oo halunnu tehä postausta viime päivistä ilman kuvia. :D

Huhhuh, tulipa hirvee selitys ja monimutkanen sellanen! :D

Ehkä mä nyt tästä vähän ryhdistäydyn ja yritän tänään tai huomenna saada sen oman koneeni auki ja ne kuvat sinne, että voin sitten tehdä sen postauksen kuvien kanssa.

Viettäkää ihana kesäpäivä ja nauttikaa auringosta!

Mäkin pääsentästä n. tunnin päästä pihalle aurinkoon, kun ystäväni Sara pääsee "maalaishelvetistään" takasin kotiin. :'D

Kuulumisiin! :)

Btw, huomasin että nää kellonajat näissä postauksissa on ihan päin persettä. Nytkin kello on oikeesti 17.13 vaikka ton mukaan kello on n. kuus aamulla.
Mä yritän korjata asian!

2 kommenttia: