sunnuntai 28. marraskuuta 2010

Come pain, come hurt

Tervehdys!

Tässä nyt on ollu taas tällästä pientä bloggailutaukoo, oon ollu viimesen viikon menossa melkeen kokoajan.
Viime sunnuntaina meikäneiti päätti vähän satuttaa selkänsä, ja maanantaina lääkärisetä sitten ilmotti että oon onnistunut hankkimaan sinne noidan nuolen (hyvä minä)! Tässä sitä nyt sitten on oltu koko viikko saikulla, ja vielä vaan sattuu.
Oon välttäny ylipitkiä yöunia, yrittäny kävellä suht paljon (pitäs auttaa), ja muutenkin ottanut ihan rauhassa.
Huomenna tämä tyttö sitten yrittää selvitä työpäivästä edes sen verran, että saisi vähän asioita selvitettyä. Tän takia on nyt menny yks jos toinenkin asia vähän päin prinkkalaa, joten tarvii tehdä kaikennäkösiä järjestelyjä tässä tulevan viikon aikana.
Treenitkin on jääny parin viikon osalta käymättä, joten tällä viikolla sinne on pakko mennä edes kattomaan, mihin asti muut on jo päässeet.
Enköhän mä tästä nyt toivu viikon sisällä. :)

Palaillaan, seuraavan kerran toivottavasti vähän positiivisemmissa merkeissä!

Ps. Odotan Joulua niin innolla! Meinasin laittaa jouluvalotkin jo tällä viikolla ikkunaan, mutta päätin sitten jaksaa odottaa Joulukuun ekaan päivään saakka, keskiviikkoon siis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti