perjantai 5. marraskuuta 2010

Little miss beauty

Huomenia!

Oon herännyt tänään joskus tossa enne puolta kymmentä, ja mun työvuoroni alkaa tosiaan vasta kahdelta, joten mua saattaa ihan pikkiriikkisen vaivata pikkunen tylsyys. Joten, päätinpä tulla tänne kirjottelemaan, kun kerrankin on aikaa!
Ajattelin että voisin änkästä tähän sen, kun tossa yks päivä vähän laittelin tota Saaraa.
Tossa oli sitten mun taikomisvälineet + suoristusrauta josta en tajunnu ottaa kuvaa. 
Valitettavasti mulla nyt ei oo kauheesti kuvamateriaalia, mutta ideana oli kuitenkin tollanen aika syksysen kultanen/rusehtava meikki, joka muuten sopii tohon nassuun paremmin kun mikään! Huulissakin on kiiltoa, joka ei kyllä hirveesti näy, niinkun ei toi meikkikään kovin tarkasti. 
Sitten hyökättiin tukan kimppuun! Mä sitten rakastan tehdä kiharoita pitkiin hiuksiin, itelleni ku ne ei koskaan meinaa onnistua. Tosin toi vei aikaa sellaset parisen tuntia, kun kiharsin tukan aikas monessa osassa. Mutta ei se mitään, ei ollut tolle päivälle paljon muitakaan suunnitelmia, ja lopputulokseen olin kuitenkin tyytyväinen. :)
Tää on ehkä maailmankaikkeuden söpöin kuva! :D Vaikka neiti ei ehkä ite tätä rakastakaan, niin musta tää on niin sulonen kun olla ja voi! 

Sitten siirryttiin siihen oikeeseen kuvausvaiheeseen:
Sainpa napsastua neitokaisesta muutamat kivat kuvat, joista tää on ehkä mun mielestä kaikkein tunnelmallisin.
... Ja tää kaikkein ihanin! Tässä korostuu noi silmät oikeen kivasti, ja muutenkin kasvot on ihan tiptop. Kiharat laskeutuu kivasti, ja tykkään kun toi yks suortuva tulee tohon kasvoille, mutta ei kuitenkaan liikaa. Me likey!
.. Ja sitten on tää tunnelmallisen ja lempeen yhdistelmä, josta tykkään myös kovasti! Tätä neitiä on kyllä ihana kuvata, varsinkin kun onnistuu löytämään oikeen kuvauksen ja hyvän kuvauspaikan. Ja tääkin löyty meiltä ihan kotoa, ei tarvinnut sen kauemmaks lähtee.

Pääsin taas kerran toteuttamaan tätä mun haavetyötäni, voisin tehdä tätä vaikka joka päivä kymmeneen kertaan! Toivottavasti seuraava uhri löytyy taas pian. :D

Mitä te tykkäätte tehdä kaikkein eniten? :)

2 kommenttia:

  1. OI MITKÄ KIKKURAT!
    ja ihania kuvia oot sisko räpsiny. :---))

    VastaaPoista
  2. homekorva: No awwwww kiitsa Rosie<3 aina piristämässä! :)

    VastaaPoista