tiistai 9. marraskuuta 2010

Minisini

Eksyin taas lukemaan blogeja ja sieltä pomppas esiin tommonen hauska haaste lapsuudesta, joten, enjoy!

1. Missä ja koska synnyit?
- Tampereen Yliopistollisessa Sairaalassa 2.2.1993

2. Onko sinulla sisaruksia?
- Onhan noita, siskoja 2 ja veljiä saman verran.

3. Olitko päivähoidossa vai kotihoidossa?
- Päivähoidossa 3-vuotiaasta lähtien.

4. Oliko teillä lemmikkieläimiä?
- Ei oo oikeen koskaan ollu.

5. Muistatko aikaa, kun ei vielä ollut lapsilla turvaistuimia, vaan keikuttiin etupenkkien välissä tai tapeltiin sisarusten kanssa siitä, kuka saa istua edessä?
- Meillä ei oo koskaan ollut autoo.

6. Oliko sinulla mielilelua?
- Joo, mulla oli kaks nukkee joiden nimet oli Kalle ja Paavali. :D Ja sitten oli iki-ihana Mollamaija.

7. Mikä sinusta piti tulla isona?
- Oopperalaulaja Erika Hokkanen. :D

8. Olitko ns. näkymätön kiltti lapsi vai jokapaikan apina?
- Kilttihän mää olin. Välillä vähän liianki.

9. Kuljitko pihoilla leikkimässä, kotiavain kaulassa roikkuen?
- Olikohan mulla koskaan avaimia kaulassa.. Anyway, kyllä mä kuljin pitkin pihoja leikkimässä.

10. Nukuitko valot päällä?
- Joo, tai äiti tuli aina sammuttamaan mun pöytävalon kun olin nukahtanu.

11. Lempilastenohjelmasi?
- Rölli.

12. Muistatko ensimmäistä koulupäivääsi?
- Joo, kyllä mä jotenkuten.

13. Keräilitkö jotain?
- Ala-asteella tyyliin jotain karkkipapereita ja kynien lyijyä. :D Ja tarroja nuorempana ja paperisilppuja.

14. Mikä oli lempiaineesi alaluokilla?
- Varmaan musiikki.

15. Olitko koulukiusattu tai -kiusaaja?
- En kyllä muistaakseni kumpaakaan.

16. Mitä harrastit?
- Tää onkin paha, näitä on paljon.. Mää oon harrastanu taitoluistelua, partioo, sählyä, kuoroa, astmakoulua, balettia, jumppaa, joukkuevoimistelua, kävin rumputunneilla ja laulutunneilla. Mullahan on kuulemma tosi hyvät keuhkotki astmaatikoks sen takia ku oon aina laulanu niin paljon. :D

 17. Ystäväsi?
- Kyllä mulla on aina ollu kavereita, ja muutama hyvä ystävä aina.

18. Mieluisin muistosi jostain ensiluokkien tapahtumasta?
- No tää nyt ei oo varsinainen tapahtuma, mutta meillä oli luokassa sellanen hirvi jonka nimi oli Herra Hakkarainen ja sen sai aina viikonlopuks kotiin vuorollaan. Siitä mä ainakin tykkäsin tosi paljon.

19. Minkälainen oli ensimmäinen opettajasi?
- Aika tiukka mutta kuitenkin hirveen mukava.

20. Oliko vanhemmillasi tiukka kuri?
- Kyllä, mutta silleen terveessä määrin.

21. Miten perheesi lomaili?
- Me ei oikeestaan olla koskaan kauheesti lomailtu, muutakun sukulaisten luona. Iskän kanssa käytiin kerran lapissa ja onhan noissa lähimaissa tultu käytyä.

22. Lempiruokaasi natiaisena oli?
- Veikkaisin että lihaperunasoselaatikko. Söin sitä aina kun mahdollista. Ja raakaa sipulia. :D

23. Tupakoitiinko teillä vielä sisätiloissa?
- Ei. Äiti on kyllä aina polttanu, mutta ei koskaan sisällä.

24. Mitä asioita pelkäsit?
- Mä en oikeen muista. Joskus pelkäsin sitä että iskän kodin viereisestä mettästä tulee lumihirviö mun huoneen ikkunasta sisään, mutta muuten en muista. :D

25. Onko sinulla nykyään jo omia lapsia?
- Ei, syyttäkää Jokkee! No ei vaan. :D Vielä ei oo sen aika, mutta odotan kyllä innolla sitten kun on. :)

Ja KAIKKI sitten tekee tämän omassa blogissaan jotka eivät ole vielä tehneet! ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti