torstai 7. lokakuuta 2010

Autumn shoes

Heippa ihanat!


Mä löysin mun unelmien syys/talvikengät! Tai ainaski tosi lähellä mun unelmien kenkiä, ja olen aivan rakastunut näihin! Mun mielestä nää on tosi käytännölliset kengät, sopii minkä tahansa vaatteen kanssa (ainakin sellasten, joita minä käytän), vaikuttaa tosi laadukkailta ja kestäviltä, ja näitä voi käyttää melkeenpä ympäri vuoden! Okei, kesä on ehkä vähän turhan kuumaa aikaa noin vahvoille kengille, mutta oikeestaan syksystä kevääseen nää voi sovittaa asuun kun asuun!
Nämä rakkauspakkaukset mä kotiutan luultavasti lauantai-aamuna, pitää vielä käydä kokeilemassa vähän, että kumpi koko sopii paremmin.:)
Sitten vielä kun kerkiäisin viemään noi mun nilkkuritkin korjattavaks (toisesta on vetoketju rikki), niin olis jo ainakin viidet kengät, joita voi käyttää tässä tulevien kuukausien aikana.
Ja ens viikolla pitäs muuten tulla ensi lumikin! Joten, sitä odotellessa...

Mitkä on teidän unelmien kengät syksylle/talvelle?
Ja mitä mieltä te ootte mun unelmien kengistä?

Palaillaan:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti