keskiviikko 13. lokakuuta 2010

Tekemistä tylsiin päiviin!

Moikkarallaa ihanat!

Jos muistatte, niin mun piti sillon joku aika sitten tulla tekemään teille pienehkö meikkipostaus. Se sitten vähän jäi sillon, ja päätin, että teen kokonaan uuden nyt, kun muutenkin on käytössä olevat meikit jo vähän vaihtunut ja ne vaihtuu vähän väliä, eikä mulla oikeen oo mitään perus päivämeikkiä minkä voisin teille esitellä.
Päätin nyt sitten tehä tän vähän pienemmässä muodossa, eli niin, että esittelen nyt tän päiväset meikit.
Tänään, kun mulla ja Saralla ei oikeen ollu mitään tekemistä, niin päätettiin sitten meikata toisemme, ja tässä näätte sitten lopputuloksen!


Tässä nyt alkuun hyvin tärähtäneet ja epäselvät kuvat Saran silmämeikeistä. (Silmämeikit pelkästään siks, koska niihin mä lähinnä keskityin.) Nää oli parhaat mitä mä tolla kamerallani onnistuin saamaan, ja saa nyt kelvata tähän hätään. (sitä järkkäriä odotellessa..)
Ja samanlainen, edes hiukan parempi kuva mun silmistä. Ei tästäkään kyllä kunnolla nää, millanen toi meikki oikeesti oli. Se oli paljon kiiltävämpi ja hehkuvampi, ja värit erottu toisistaan tosi hyvin korkeelle asti. (Mua häiritsee suunnattomasti toi toinen kulmakarva kun se on nyt jotenki tärähtäny siitä kohtaa tolleen ihanasti, että näytän ihan peikolta.)

Ja tosiaan, mitä meikkejä tässä sitten käytettiin:
 Koska haluttiin melko luonnollinen meikki, niin ei käytetty ollenkaan meikkivoidetta, vaan laitettiin kosteusvoiteen päälle pelkästään tota vaaleeta mineraalipuuteria (en nyt muista suurimman osan meikeistä merkkejä, nää on nimittäin kaikki Saran), kasvojen reunoille ja poskipäille aurinkopuuteria, ja poskille poskipunaa.
Mä käytin Saran silmämeikkiin tosta MACin paljetista tota vaaleenruskeeta, ja noista kahdesta pienemmästä luomiväristä tota pronssista. Sara puolestaan käytti mun silmämeikkiin sekä paljettia (ruskean sävyjä), että molempia pieniä luomivärejä.
Tässä on sitten kaikki siveltimet, mitä meikeissä käytettiin.
Plus sitten tota meikkisientä vähän tasottajana, ja ripsiväriä sitten ripsiin natürlich. (Miks toi ripsiväri on sininen, mun mielestä se oli kyllä ihan musta vielä Saralla?! Noh, salaman piikkiin!)
Ja sitten vielä huulille vähän punaa ja säihkyä! Saralle laitoin tota Lumenen melko tummaa huulipunaa, ja Sara vuorostaan laitto mulle tota huulikiiltoa. Melko väritöntä, vaikka tässä taas toi salama vähän vääristääkin.
Tältä sitten näytti meidän "siisti" meikkinurkka!
..Ja tältä sitten tämä astetta hullumpi bloggaaja...

Sellasta tänään! Vaikka mä syksyä rakastankin, niin kyllä sitä välillä iskee pienoinen syysmasis jollon on pakko keksiä jotain viihdyttävää tekemistä:)

Mitä te teette kylminä ja synkkinä syysiltoina?:)

Mulla on huomenna vielä yks koe, ja sen jälkeen tää koerumba alkaakin olla pikkuhiljaa ohi. Tosin mulla on vielä yks kotitentti tekemättä, ja pari yksittäistä tehtävää, mutta se tuskin rajottaa mun bloggaamista suuremmin. Syyslomalla tosin on luvassa vilinää ja vilskettä, ja vietänkin sen lähes kokonaan poissa Tampereelta, joten sillon ei varmaan hirveesti postauksia tuu. Mutta kyllä mä jotenkin luulisin, että teilläkin on varmasti sillon jotain vähän järkevämpää tekemistä kun istua lukemassa mun höpinöitäni:D
Mutta tosiaan, syysloman jälkeen yritän sitten postata useemmin, ja eiköhän tässä kumminkin jokunen postaus tuu sen aikanakin/ennen sitä. Ja muistakaa, että ideoita ja toiveita saa aina esittää! Otan niitä mielelläni vastaan:)

Hyvää syyslomaa teille kaikille ihanille! (Sanon jo tässä vaiheessa, kun omani alkaa jo huomenna:D)

Palaillaan:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti