tiistai 5. lokakuuta 2010

Sleeping or cleaning?

Moikka ihanat!

Heti alkuun mä haluan pyytää anteeks tätä aivan liian pitkää taukoo, mikä näiden postausten välillä nyt on ollut. Mulla ei oo yleensä tapana pitää viikon taukoja bloggaamisen suhteen, nyt vaan on ollut niin paljon tekemistä, eikä mitään erityistä aihetta postata.

Mä mietin tossa koko bussimatkan, että sitten kun mä pääsen kotiin, niin siivoanko mä vaatekaappini vai meenkö mä nukkumaan. Ja loppujen lopuks valitsin ton ensimmäisen vaihtoehdon.
Mä oon kesän aikana ja sen jälkeenkin saanut sen verran uutta täytettä tonne vaatekaappini, että nyt on jo korkee aika heittää sieltä kaikki käyttämättömät vaatteet oikeen rankalla kädellä pois. Mä harvoin pystyn sellaseen, mutta nyt se on vähän pakko tehdä, koska mä en vielä omista omaa vaatehuonetta, niin toi tila ei mitenkään riitä kaikkeen sen sisältöön menemättä ainakin joka kolmas päivä ihan sekasin.
Mä katon tuolta kaikki sellasetkin "no saatan ehkä joskus käyttää" -vaatteet pois, ja laitan kirpparikasaan kaikki ehjät ja käyttökelposet yksilöt. Saatan tänne bloginkin puolelle sitten laittaa myyntiin joitakin vaatteita hetkeks aikaa, ja jos kukaan niitä ei täältä ota, niin kirpparille vien sitten. Hinnat tulee oleen tosi alhasia, tärkeintä on kuitenkin saada turhat vaatteet pois tieltä, että ihan parin euron pintaan varmasti suurin osa vaatteista lähtee, sekä täällä blogin puolella (mikälisikäli niitä tännekin laitan), että sitten siellä kirpparilla.
Mitään ajankohtaa en vielä tiedä, koska sinne kirpparille sitten kerkiää tota tavaraa kiikuttaan, mutta ilmottelen siitä sitten lähemmin.

Mutta tosiaan, taidan nyt syöksyä ton vaatekaapin kimppuun, mulla on tässä semmonen pari tuntia aikaa ennen ku pitää lähtee treenaamaan.

Palaillaan!:)

3 kommenttia:

  1. Huh hhu, mun pitäs tehä ihan sama juttu :"D
    jos sulla on hei kivoja vaatteita, jotka voisi siskolle kelvata NIIN kerro :DD ollaan niin samankokosia ettäettä! mmaksan kyllä jeeei. tosin haha, en ihmettelis vaikka puolet olis samanlaisia...... :----D

    VastaaPoista
  2. joo mulla on kyllä epäilys että niitä samanlaisiaki kyllä löytyy... =DDD Ja ihan varmasti ilmotan jos siellä on jotain sellasta! Voi olla kyllä että ei oo, saattaa suuri osa olla vähän nuoremmille ku osa noista on niin vanhoja jo =D Mutta ilmottelen kyllä sit!

    VastaaPoista
  3. hei jee hyvä kiitos! :DD
    mullakii vois olla kaikkee kivvaa sulle.
    täytyy katella!

    VastaaPoista