tiistai 19. lokakuuta 2010

Suonenjokicity

Moikka!
 (kuvat on eiliseltä)
Mä oon nyt ollut eilisestä lähtien suonenjoella kavereiden luona, ja tää päivä on ollut vähän kun työn tekemistä! Mä oon leikannut Hannan, Ruusun ja Sanni hiukset, suoristanut Hannan ja Sannin hiukset ja värjännyt Hannan hiukset. Tähän on mennyt aikaa! Ja hirvee ressi päällä tehnyt tota kaikkee, koska joka kerralla on ollut yleisöä kyttäämässä takana. :D Tästä päivästä - ja viikosta muutenkin saatte sitten kuvamateriaalia tossa viikon lopulla varmaankin, perjantaina nimittäin palaan takas Tampereelle. :)
Huomenna meidän matka käy kohti Kuopiota, jossa olis tarkotus viettää koko päivä. Joskin aamulla mulla on vielä sen verran "töitä", että saan meikata Hannan ja suoristaa neidin hiukset!

Palaillaan myöhemmin!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti