sunnuntai 10. lokakuuta 2010

I♥Autumn

Heippa!

Ajattelin ihan näin ihanien syyspäivien kunniaks tulla esitteleen pitkästä aikaa yhen päivän asuista, joka on kyllä tälläkin kertaa tosi simppeli, mutta mä tykkään ja tää sisältää pari ihan viimeaikasta ostosta:)
Mun asut on yleensäkin aika simppeleitä, mutta mä tykkään lisätä niihin aina piristykseks tollasia pieniä yksityiskohtia, kuten tässä tapauksessa noi korut.

Tässä on tää nyt ihan kokonaisuudessaan, huivin + takin kanssa, millasena se oli päällä sen suurimman osan päivästä kaupungilla ja pihalla ollessa.
Mun oli ihan pakko myös esitellä teille noi mun ihanan väriset kynnet! Joista tosin on jo väri vähän kulunut, mutta eiköhän siitä silti selvää saa:) Ja tulipa tässä sitten samalla kertaa esiteltyä noi korutkin.
 Ja tältä se näytti sitten ilman takkia ja huivia, kenkiä en ihan viittiny ottaa pois:D Kuitenkin halusin ottaa nää asukuvat pihalla näin ihanan päivän kunniaks! Ja suuri kiitos menee Jokelle siitä, että jakso kuvata mua ja kuunnella mun mäkätystä siitä, miten pitää kuvata:D

• Takki - Saralta saatu
• Huivi - H&M
• Toppi - GinaTricot
• Legginsit - Lindex, kirpparilta
• Kengät - Spirit Store
• Oikeessa kädessä oleva koru - Glitter
• Vasemmassa kädessä oleva koru - Europe House (ikivanha)

Ja tähän loppuun kaikkien piristykseksi halusin laittaa tän pikku päivänsäteen kuvan, joka kävi meillä tänään kylässä, ja oli kyllä kun pikku enkeli! Tämä pikkupoika osaa kyllä piristää jokasen päivän, ja toi hymykin on niiin vallottava:) Tosi pirtee poitsu!

Ps. Mulla on tässä alkuviikosta kolme koetta tulossa, joten älkää ihmetelkö jos ei postauksia näy muutamaan päivään. Mutta enköhän mä sitten viimestään torstaina palaile taas:)

Bis bald!

2 kommenttia:

  1. oi ihania kuvia, varsinki toi eka! :----) hih vähän noi vaatteet käy sulle kivasti!

    VastaaPoista
  2. homkorva: Oi kiiitos! :--) ♥

    VastaaPoista