maanantai 25. lokakuuta 2010

Autumn vacation - came and went!

Heippa ihanat!

Tosiaan, syysloma tuli ja meni, ja kivaa oli! Moneen paikkaan jouduin itteni repimään, mutta oli se sen arvostakin! Ja tuli nähtyä ihmisiä pitkästä aikaa. :)

Lauantaista sunnuntaihin olin Jokella, ja tykkäsin kuvailla itteeni niiden vessassa. :D No tuleepahan tässä samalla asut esiteltyä! Tähän en jaksanu kuvailla alosaa, mulla oli ihan perus mustat leggingsit jalassa, ei mitään erikoista. Niin ja Joken mummun kutomat villasukat natürlich.
• Mekko - Kirpparilta
• Sydänkoru - ketju Saralta, sydän Jokelta
• Iso ketjukoru - KappAhl
• Käsikorut - Glitter ja Europe House (ikivanha)
Tämän näkösenä hyppelin siis porissa pari päivää :)

Sunnuntaina olin sitten kotona siinä puoli yhdeksän maissa - ja eikun pakkaamaan. Hirveellä kiireellä ja stressillä kasasin kaikki "tarvitsemani" tavarat (vois joskus oppia karsiin ne turhat pois..) ja laitoin ne pieniin pinoihin lattialle. Maanantaiaamuuna sitten erittäin huonosti nukutun yön jälkeen hätänen soitto äidille että saanko viedä sen repun. No sain, onneks! Sitten taas kiireellä tavarat väkivalloin reppuun, tärkeemmät tavarat laukkuun ja huone siistiksi. Jonka jälkeen edelleen kiireellä suihku ja laittautuminen. Kerkesin kyllä bussiin ihan hyvin, ja junalipunkaan hankinta ei onneks jäänyt ihan viimetippaan. Olin mä junassa varmaan n. 12 minuuttia ennen lähtöä ainaskin. :D
Matka meni siinä musiikkia kuunnellessa, syödessä ja lukiessa. (Sara, edistyn sun kirjas kanssa!) Eikä se matka sitten loppujenlomuks niin hirvee ollutkaan.
Suonenjoen päässä mua oltiin vastassa, ja se eka päivä oli aikalailla laukkujen kantelemista paikasta toiseen, ja vasta illalla päästiin asettumaan kunnolla Ruusun luo.
Päivällä ehdittiin suunnitelmien mukaan menemään Miiran luo, jossa tehtiin tortilloja ja suklaamoussea, ja katottiin Mamma Mia!, vaikka se onkin nähty jo miljoonaan kertaan. Niin ja otettiin kuvia tietty! Ja niinkun tosta ylemmästä kuvasta näkee, niin kissoille maistu kyllä yli jäänyt tonnikala oikeen hyvin. :D
(Hei, olen Sini, enkä osaa kuin irvistellä kuvissa.)

Tiistai meni sitten - niinku aikasemmin kerroin - melkeen niinkun työpäivästä ja ihanasta sellasesta! Sain tosiaan leikellä ihmisten hiuksia sun muuta, ja keskiviikkoaamuna mun "työt" vielä jatku sen verran, että suoristin Hannan tukan ja meikkasin neitokaisen. Tiistaista tuun varmaan tekemään ihan oman postauksen sitten kun saan tota kuvamateriaalia Hannalta ja Ruusulta, se päivä nimittäin oli mulle kun unelma. :D Sellasta työtä kun oikeesti pääsis tekemään, niin jo olis tämä tyttö tyytyväinen!

Keskiviikkona mentiin sitten Kuopioon, josta ei oikeestaan sen ihmeellisempää kerrottavaa ole. Torstai - perjantai yö yövyttiin kaikki Hannan luona, ja perjantaina oli kotiin lähtö siinä vähän ennen kolmee.

Junamatka takasinpäin meni huomattavasti mukavammin, koska mulla oli Sanni siinä mun seurana koko matkan. :) Loppupäivä meni tavaroiden purkamiseen, ja kävin siinä illalla sitten vielä Saralla.
Lauantaiaamuna sain sitten nukkua pitkään, ja valmistautua rauhassa iltapäivää varten, jollon mentiin Saran synttäreiden kunniaks syömään. Sieltä tultiin vielä "jatkoille" Saralle, ja syötiin kakkua ja porkkanaleivoksia, vielä ravintolareissunkin päälle. Täytyy sanoo että loman aikana on kyllä tultu syötyä aivan tarpeeks, ja paljon enemmänkin. :D 
Synttäriasuna toimi:
• Leopardimekko - H&M
• Tyllihame - Seppälä (vanha kun taivas)
• Leggingsit - GT
Päällysvaatteina toimi sitten mun uskollinen Saralta saatu nahkatakki, joka on täällä jo esitelty pariinkin otteeseen, ja mun uskollinen musta röyhelokaulahuivini, joka sekin on jo esitelty.
Sunnuntai meni siinä sitten lepäillessä ja ihan rauhassa ottaen, kun koko loma oli pelkkää menemistä ja tulemista suuntaan ja toiseen! Eipä silti, en kyllä valita, loma oli kaikinpuolin ihana ja aika rentouttavakin, enkä mä välttämättä tota sunnuntaipäivää olis kokonaan jaksanu kotona olla. :D Tein vaan sen päätöksen, että nyt pitää palata takas arkeen ja ottaa rauhassa.

Mutta tosiaan, sellanen oli mun loma, entäs teidän? :) 
Entä mitäs mieltä ootte mun asuvalinnoista?

Tänään tosiaan lähti käyntiin viimenen kouluviikko ennen työharjottelua (hyvä alotus muuten, sairastin kotona..), joten voi olla että postaukset on vähän vähissä tällä viikolla. Ja Jokkekin tulee tänne huomenna, sillä alko loma vasta nyt. Yritän kuitenkin parhaani mukaan edes jotain tänne tuhria! :)

Kuuulemisiiiin!

2 kommenttia: