keskiviikko 1. syyskuuta 2010

Day 31: I love you

Day 31 lempisanalause

Vitsti ku tää on rakkaus-painotteinen haaste! Joka kohdassa melkeen vastaan jollain tapaa rakkauteen liittyvillä asioilla. Ehkä mä vaan oon niin toivoton romantikko/rakkaus-ihminen, että tää rakkaus-aihe näkyy mulla jokapaikassa. Mutta, koittakaa kestää :D 
Ja niin, tosiaan! Mä en millään pystyny keksimään mitään lempisanaa, joten mä sitten päätin laittaa tähän ton maailman kauneimman lauseen; "Minä rakastan sinua". Se on aina ihana kuulla, ja se tekee aina olon yhtä hyväks. Siihen ei koskaan kyllästy :) Tai ainakaan minä en kyllästy.

Day 32 kuva mielestäsi parhaasta ihmisestä
Day 33 mitä kertoisit 7-vuotiaalle itsellesi?
Day 34 kuolema, naimisiin meno vai lapsi?
Day 35 mitä pelkäät?

Gute nacht!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti