lauantai 4. syyskuuta 2010

Day 34: Marriage

Day 34 kuolema, naimisiin meno vai lapsi?
Tää oli alkuun mulle tosi vaikee kysymys, mutta mä ajattelin tän niin, että toi lapsen saaminen tarkottaa sitä ilman miestä, ja sitten taas avioliitto ilman lapsia. Siinä tapauksessa mä valitsisin avioliiton. Mä oon aina ollu sitä mieltä, että mä haluan tehdä kaikkeni, että mun lapsilla on sekä isä että äiti - saman katon alla koko niiden elämän ajan. Mä en halua että mun lapset joutuu elään "kahdessa eri kodissa", vähä niinku mä oon joutunu.
Mä oon kyllä aina ollut ihan tyytyväinen siihen järjestelyyn, mutta siitä huolimatta haluan mun lapsilleni toisin. Ja kuinkin rakkauden täyteinen avioliitto ilman lapsia on varmasti paljon miellyttävämpi, kun yksinhuoltajaäitinä oleminen.

Day 35 mitä pelkäät?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti