sunnuntai 5. syyskuuta 2010

Day 35: I'm afraid of...

Day 35 mitä pelkäät? 
Mä en oikeestaan pelkää mitään konkreettisia juttuja, mutta yks asia mikä on mun peloissa ylitse muiden, niin on mielisairaudet, kaikenlainen mielen järkkyminen. Mä en ikinä elämässäni halua sairastua mihinkään mielelliseen sairauteen, mulla on oikeestaan melkeen fobia niitä kohtaan. Mä voin dairastaa mitä tahansa fyysista sairautta, mutta psyykkiset kammottaa mua ylitse muiden. Enkä mä koskaan pystyis myöskään työskenteleen jokapäiväsesti tällästen ihmisten kanssa, jotka sairastaa jotain vakavaa psyykkistä sairautta.
Mä oon nimittäin pitkälti semmonen ihminen, että mun on vaikee pitää työ ja yksityiselämä erillään = mun jokaisen potilaan ongelmat pilais mun yöunet ja valtais pitkälti mun ajatukset.
Ja mähän opiskelen siis lähihoitajaks, joten mä tuun jokatapauksessa kohtaan tälläsiä ihmisiä jossain vaiheessa elämääni, työssä. Ja se on mulle ihan ok, mähän haluan auttaa ihmisiä parhaani mukaan. Kunhan mun ei vaan tarvii kohdata niitä viitenä päivänä viikossa.
On kuitenkin yks asia, joka lievittää vähän mun kammoani, ja se on se, että jokaikisestä psyykkisestä sairaudesta pystyy parantumaan, vaikka todennäkösyys olis todella pieni. Siitä huolimatta, siellä on aina edes se 0,5% mahdollisuus, ja sekin on jo jotain.

Siinä se! Koko 35 päivän haaste pulkassa! Toivottavasti saitte nyt edes jotain irti musta tän avulla :D

Viettäkää ihana sunnuntaipäivä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti