keskiviikko 22. syyskuuta 2010

Make ups ..or not

Mun piti tulla kirjottamaan kuvien kera mun meikki-intoilustani, mutta kappas vaan, missäs onkaan kameran USB-liitin?! Teillä tietämättömillä. Eli en löydä sitä mistään. Mulla jotenkin on aina tällänen tuuri.. Mikään ei löydy sillon kun sitä tarvitaan. Ja varsinkaan sillon, kun mä oon 100% varma kyseisen tavaran olinpaikasta. Eli esimerkiksi nyt.
Noh, kai tässä silti vois vähän kuulumisia jaella:)
Tosiaan, mun piti tulla eilen tänne postailemaan, mutta ilta kulukin sitten treenien ja lääkehoidon kokeeseen pänttäämisen parissa. No okei, en mä ihan hirveesti lukenut, mutta kuitenkin... edes vähäsen! Ja jotenkin se ilta sitten vaan hujahti hetkessä.
Saattaa olla taas loppuviikosta täällä blogissa vähän hiljasta, huomenna nimittäin oon menossa Saaralle yöksi, ja viikonloppuna onkin sitten paljon tekemistä.
Mutta, mä ihan tosissaan yritän löytää sen USB:n jostain, että voisin vielä illalla sitten palailla sen postauksen kanssa joka mun piti nyt tehdä!

Vi hörs!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti