tiistai 7. syyskuuta 2010

The end is near!

Iltaa ihanat!

Mun täytyy nyt sanoo, että mä en millään kykene tekemään tällä hetkellä viikonloppupostausta kuvineen päivineen, ilman että siitä puuttuu puolet asioista ja ilman että se olis muutenkin järkyttävän huono. Sikspä jätän sen suosiolla jollekin sellaselle päivälle, jollon mun aivokapasiteettini on vähän enemmän kun pyöreet nolla, ja pään sisällä liikkuu muutakin kun kaks hernettä jotka kulkee ympyrää vastakkain.
Mulla oli tänään töitä 10.00-17.00, jonka jälkeen mulla alko 18.00 treenit, ja sitä ennen piti ehtiä käymään syömässä kaupungilla. Joka sekin osottautu ongelmaks, koska keskustorin Hese päätti olla remontissa just tämän päivän. Siinä sitten mietiskelin hetken aikaa että meenkö Subwayhin vai Sokokselle, ja päädyin Subwayhin sillä perusteella, että se sattu olemaan just nenän edessä = oli edes kaukosäätimen on/off-nappulan kokonen todennäkösyys ehtiä ajoissa treeneihin. Ja mähän ehdin!
Pointtina oli nyt kuitenkin se, että mä oon ollut tänään liikenteessä kello 9.00-20.00, eli tollaset mukavat 11 tuntia, joka saatta hiukan väsyttää pientä ihmistä. Ja sen jälkeen väsäsin tässä vielä näyttösuunnitelmaa, jonka täytyy olla huomenna valmis.
+ huomenna mun työpäiväni on niinkin ihana kun 11.30-18.30, jonka jälkeen saatan myöskin olla hiukan väsynyt. Torstai onkin sitten hiukkasen helpompi päivä, thank god.
Mutta kyllä tää tästä tän viikon jälkeen helpottaa, tää työharjotteluhan kestää ainoastaan tän viikon. Sitten päästään taas kouluun "lepäämään". :D

Tulipas tästäkin nyt varsinainen valituspostaus! Halusin vaan vähän selventää tän viikon kuvioita.

Mutta, mä luulisin palailevani taas torstaina, koska huomenna tosiaan oon sen verran myöhään kotona, että en varmaan hirveesti jaksa sitten enää kirjotella, tai ylipäänsä tehdä mitään muutakaan.

Mutta, palaillaan torstaina, toivottavasti vähän pirteempänä kun tänään! Öitä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti