torstai 2. syyskuuta 2010

Day 32: The best person in my life

Day 32 kuva mielestäsi parhaasta tärkeimmästä ihmisestä
Mä en todellakaan osaa sanoo kuka on ns. "paras" ihminen, mutta Jokke on mulle ainakin kaikista tärkein. Mun mielestä kaikki mun ystävät & läheiset on todella hyviä ihmisinä, eikä kukaan niistä oo ihmisena yhtään sen parempi ku kukaan muukaan.
Jokke on mulle kuitenkin sellanen ihminen, kenen kanssa mä oon kaikkein läheisin ja kehen mä luotan kaikkein eniten. Meidän välillä on maailmaa suurempaa rakkautta, luottamusta, välittämistä ja kaikkee muutakin mitä suhteessa kuuluu ollakin. Jokke on tehnyt musta onnellisemman kun kukaan muu koskaan, ja sen takia mä valitsin sen tähän.

Muistakaa aina kunnioittaa teidän läheisiä!

Day 33 mitä kertoisit 7-vuotiaalle itsellesi?
Day 34 kuolema, naimisiin meno vai lapsi?
Day 35 mitä pelkäät?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti