lauantai 11. syyskuuta 2010

Todays outfit & Boyfriends

Heipparallaa!

Mä aattelin sillon tällön tulla laittamaan tänne joitakin päivän asu-postauksia, ja tää olis nyt niistä ensimmäinen:)
Mä tykkään ite kattella hirveesti blogeista miten muut ihmiset pukeutuu, ja siks halusin itekin vähän näyttää omaa pukeutumistani. Varsinkin kun viimeaikoina oon ollut oikee shopaholic ja ostellu vaikka kuinka paljon (mun mittakaavassani) kaikennäköstä!
Tää asu nyt ei sinänsä oo mitenkään ihmeellinen, mutta ite tykkään kovasti, varsinkin tosta paidasta!
Viimeaikoina on ollu kyllä raitapaidat kovassa käytössä:D
Ja niin tosiaan, voisin vaikka esitelläkin sen asun!:D
• Nahkatakki & Converset - saatu Saralta
• Paita, Farkut & Huivi - H&M
• Toppi - GinaTricot
• Laukku - Nahka Albert (muistaakseni)

Ja muuten, mä tosiaan selvisin siitä viikosta dementiakodissa ihan kunnialla! Sain tehtyä kaikki neljä näyttöä suht hyvin, enkä tuntiakaan ollut pois! Päin vastoin, mä olin siellä parhaillaan 11.05 kun työvuoro alko 11.30, ja aina viimestään 10 minuuttia ennen vuoron alkamista:D Mä oon yleensä kauhee myöhästelijä, mutta varasin matkoihin aina tunnin aikaa ihan varmuuden vuoks.
Ja vaikka siellä rankkaa olikin, niin kolme viimestä päivää meni tosi nopeesti, ja kyllä mun tulee niitä mummuja ja pappoja kova ikävä! Ne oli hirveen herttasia:) Ja ainakin oma kuva vanhustyöstä sai kyllä pikkuruisen käänteen, onneks. Nyt on sitten helppoo mennä sinne viiden viikon harjottelujaksolle vähän myönteisemmällä mielellä!:)

Ja ainiin, oli mulla teille vielä yks esiteltävä juttukin! Nimittäin, mä vihdoin sain ne...

.. mun kauan haluamat Boyfriend-farkut! Ja nää on IHANAT! Ei näytä kuvissa läheskään yhtä hyviltä/hienoilta kun päällä, mutta halusin laittaa silti kuvan. 
Mä kokeilin näitä samoja farkkuja joskus kesällä, mutta kokeilin kokoo pienempiä ja ne näytti mun päälläni vähän hassuilta, kun ei olleet tosta reiden alueelta tarpeeks löysät, ja sitten taas alempaa oli tosi löysät. Mutta nyt kun kokeilin uudestaan kokoo isompina, niin nää on just hyvät! Pysyy päällä (vaikka käytänkin muutenkin aina vyötä), eikä oo reidestä liian "tiukat" = ei näytä alempaakaan tyhmiltä, varsinkaan kenkien kanssa! Nää tulee varmasti oleen vielä kovassa käytössä:D 
Ja varsinkin näin syksyllä/talvella ei oo hirvee hinku käyttää mitään kiristäviä ja puristavia vaatteita, niin Boyfriendit on täydellinen vaihtoehto! I'm deeply in love.

Mutta, viettäkää ihana ilta ja käykää H&M:n farkkualeissa - kaikikien farkkujen hinnasta saa 10e pois!

Kuulumisiin:)

2 kommenttia:

  1. ää apua mulla on ollu hirvee shoppailukuume päällä mutta minkäs teet kun lompakosta irvistää pelkkiä kuitteja! Hittolainen.

    Mutta aww tuo raitapaita on täydellinen, ja ah tuo rannekoru<3

    VastaaPoista
  2. Hanna: :DD Sun pitää hiillostaa porukoitas antaan vähän kahisevaa! Ja kiitos ihana!^^♥

    VastaaPoista