tiistai 17. elokuuta 2010

Autumn dreams

Syksy on tulollaan kovaa vauhtia, ja sen kunniaks mä aattelin vähän koota tollasia ihania syysvaatteita, mitä haluaisin!
Mulla ei oo tällä hetkellä paljonkaan rahaa käytössä, mutta saahan sitä aina toivoo ;D
Mä oon ostanut jo parit ihanat farkut, syksyisen ohuen kaulahuivin, ihanan ison raitapaidan + saanut kavereilta vähän vaatteitta. Noiden edellämainittujen lisäks mä haluaisin vielä syksyks ja talveks neuleita - paksuja ja lämpösiä, ja vieläpä kivan näkösiä sellasia! Tykästyin erityisesti tohon keskimmäiseen noista neuleista - tohon harmaanmustaan yksilöön! Se on mun mielestä jotenkin niin mun näkönen, ja muutenkin vois olla ihanan tuntunen päällä viileinä syys -ja talvipäivinä. :)
Lisäks mä tahtoisin tollasen vähän vartaloo myötäilevämmän mustavalkosen raitapaidan näiden housujen kanssa.
Olis myös kiva ostaa pitkästä aikaa uus ruutupaita! Niitä kun ei oo tullu ostettua hetkeen.
Ja sitten vielä toi printtitoppi, mun mielestä printtitopit/paidat on hirveen kivoja varsinkin syksyyn - ne jotenkin tuo kivaa ilmettä ja sellasta asuihin. Toi nyt on ehkä vähän synkkä yksilö, mutta tykkäsin siitä silti. Tykkään erityisesti mustasta printistä valkosella, tai toisinpäin. Muutkin menee, mutta mustavalkonen on aina paras ;D
Ja ihan viimetteeks mä haluaisin jotain oikeen mukavia yöpaitoja ja pyjamia, joiden kanssa tulis uni hyvin viileinä syysöinä!

Mitä kuuluu teidän syysmuotiin? Mitkä on parhaat ja mukavimmat vaatteet syksyllä? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti