maanantai 30. elokuuta 2010

Days 26, 27, 28 & 29: Little bit this and a little bit that

Heiskuukkelis! Tässä nyt olis sitten nää viimesen neljän päivän haastejutskeliinit, enjoy!

Day 26 kuva yhdestä arvistasi
 Mä yritin kuvata tota mun vasemman silmän alla olevaa, kaikista näkyvintä mun kaikista arvista, mutten onnistunu siinä. Kuva tärähti kokoajan, ja salamalla se oli kokonaan valottunu. Mutta, onneks weheartit.com pelastaa! Tossa ton miehen vasemman silmän alla oleva arpi on kylläkin isompi, mutta vastaa aika hyvin tota mun omaani :D

Day 27 tyhmin kuva, jonka olet ikinä nähnyt
Mun oli nyt ihan pakko laittaa tähän tää kuva, jonka otin itestäni yks päivä kun leiki vähän tolla Webillä :"D Tää on vaan jotain niin järkkyä! Ja nauroin tälle päiväkaupalla :'DD Toivottavasti en nyt tappanu teitä ton massiivisen nenäni kanssa, jos tapoin niin pahoittelut, koittakaa kestää! :D


Day 28 listaa viisi asiaa, jotka olet hävittänyt, mutta haluaisit takaisin
- Yhen/pari ystävää/ihmissuhdetta
- Jotain vaatteita/kenkiä
- Vähän rahaa
- Mun vaarin (joka ei oo kyllä yhtään saman näkönen ku toi kuvan pappa :D)
- Jotain koruja/sormuksia
Huh, näitä saikin aikansa miettiä!


Day 29 ihmeellisin asia, jonka olet oppinut tällä viikolla
Tää nyt on vähän enemmän niinkun oivallus tms, ja ehkä vähän turhan käytettykin ilmaus, mutta tärkein asia mitä mä viimeaikoina oon oivaltanu, niin on se, että huomenna voi ehkä oikeesti ollakin parempi päivä. Ja mä uskon siihen, että joskus se huominen koittaa.

Day 30 tärkein kysymys mielestäsi
Day 31 lempisana
Day 32 kuva mielestäsi parhaasta ihmisestä
Day 33 mitä kertoisit 7-vuotiaalle itsellesi?
Day 34 kuolema, naimisiin meno vai lapsi?
Day 35 mitä pelkäät?

Nonnii, enään kuus päivää jäljellä! Voi olla että ajastan nää sitte ens viikonlopuks, että ne ehkä sitten ilmestyiski ajallaan =D

Hyvää yötä!

1 kommentti: