keskiviikko 11. elokuuta 2010

Girls' night

Heippa!

Täällä kirjottelee eräs erittäin väsynyt bloggaaja. Mä nimittäin olin tänään kaupungilla n. 4 tuntia metsästämässä itelleni koululaukkua, enkä löytänyt yhtäkään sellasta kun etin. Löysin yhden ihan ok:n; oikeen mallisen, mutta väärää kangasta. Laitoin sen kuitenkin varaukseen, koska jos en löydä mitään muuta laukkua, niin siihen on kai tyydyttävä. Eikä se maksanut kun 20e, ei paha hinta ollenkaan. Oon nimittäin varautunut paljon suurempaankin lompakon syöntiin.

Mutta, nyt siihen tän postuaksen aiheeseen, eli tyttöjeniltaan!
Mä rakastan tyttöjeniltoja yli kaiken. Musta on ihanaa kun saa välillä ihan rauhassa rentoutua ja hemmotella itteensä oikeen olan takaa, ja vielä niin, että siinä on joku ihana ihminen mukana.
Ja varsinkin nyt, kun pitää todenteolla alkaa valmistautua koulun alkuun, niin oli ihanaa hemmotella itteensä yhtenä iltana.

Tästä koostu mun ja Saran tyttöjenilta:


Kuvat kertoo kaiken. ;D

Mutta siis joo, tehtiin kiharoita lämpörullilla, huollettiin kynnet, herkuteltiin kunnolla (ja tajusin jälleen kerran ottaa noista herkuista kuvat vasta sitten ku ne oli jo melkeen syöty...), katteltiin leffoja ja laitettiin kasvonaamiot.
Oltais varmaan käyty saunassakin, mutta oli muutenkin aikas lämmin päivä, niin ei sitten viittitty enään saunaan mennä.

Kertokaa toki vinkkejä teidän viettämistä tyttöjenilloista! :)

Mä oon nyt sen verran väsynyt, etten hirveesti jaksanut tähän panostaa, ja oon pahoillani siitä. Halusin kuitenkin nyt tän tehdä, koska lupasin sen eilen.

Palaillaan huomenna!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti