torstai 12. elokuuta 2010

Sini & Quynh

Heippatirallaa!

Tässä vähän kuvia mun ja Quynhin eiliseltä kaupunkireissulta :)
Kierreltiin kaikki maailman kaupat läpi metsästäen mulle laukkua, jonka tuloksena löysin tasan yhden ainoon, eikä sekään ollu ihan justiin sellanen mitä etin. Kuitenkin, laitoin sen varaukseen, ja tänään kävin sitten sen ostamassa. Saa luvan kelvata :)

Mutta, niitä kuvia:
päädyttiin H&M:llä myös kokeilemaan vähän vaatteita, ja mä kävin tänään myös ostamassa ton mulla kaulassa olevan huivin (joka näkyy kyllä ylimmässä kuvassa paremmin).
.. Ja pitkän kiertelemisen jälkeen päädyttiin Coyoteen syömään tollasta herkullista sapuskaa!

Selllasta :)

Mitäs mieltä ootte huivista?
Entäs jos joku on käynyt Coyotessa syömässä, mitä mieltä oot paikan ruuasta?

Palaillaan!

4 kommenttia:

  1. khih, aika kiva huivi! :----)

    ....ja nyt tuli nälkä noita herkkuranskiksia katsellessa :---D

    VastaaPoista
  2. homekorva: Joo, mä oon ihan rakastunut tohon huiviin! :D Ja ranskalaiset on kyllä yksiä niin herkullisia, vien sut joskus tonne syömään!

    VastaaPoista
  3. JEE VIE :-----) ranskikset on mun suurinta herkkua.

    VastaaPoista
  4. homekorva: kuule aivan varmasti vien!

    VastaaPoista