keskiviikko 18. elokuuta 2010

Day 17: Don't ask me about...

Day 17 asia josta et halua ihmisten kysyvän
 Tähänkin tuli nyt taas muutama kuva yhden sijaan! :D Mutta, selitän vähän noita kuvia:
- Tokio Hotel. Mua ei haittaa yhtään, jos joku tulee kysymään multa Tokio Hoteliin liittyviä asioita, mutta en voi sietää sitä, että kun kerron kuuntelevani kyseistä bändiä, vastauksena kuuluu "kuunteletko sä OIKEESTI jotain TOKIO HOTELIA?!?!?!"
Musiikkimaku on jokaisen ihmisen oma asia, eikä muiden tarvii tykätä siitä mistä ite tykkää. Enkä muutenkaan tykkää ton tyylisistä vastakysymyksistä missään asiassa.
- Lempiväri. Mun lempivärit vaihtelee varmaan kokoajan, koska mä rakastan tosi montaa väriä ihan hirveesti, enkä mä oikeen osaa vastata jos joku kysyy mun lempiväriäni. :D
- Paino. Mun itsetuntoni on ollut joskus todella huono, ja on edelleen, mutta vähän lievemmin. Mä stressaan aika paljon painostani, vaikka tiedän oikeesti olevani ihan normaali painonen. Enkä siis siks tykkää että ihmiset pahemmin kyselee mun painosta.
- Ikä. Mä en tykkää hirveesti siitä, jos joku, varsinkin mua vanhempi ihminen kysyy mun ikääni. Se on ihan ok, mutta välillä mua ns "hävettää", jos seurassa on paria/muutamaa vuotta vanhempiä henkilöitä, ja ne kysyy mun ikääni. Noh, eihän kukaan syntymäpäiväänsä oo voinut valita :D

Day 18 päivittäinen rituaaali
Day 19 viisi asiaa joista pidät itsestäsi
Day 20 esieneitä/asioita joita on sängyssäsi
Day 21 jokin epälooginen asia, jota ajattelet tai teet
Day 22 todella vanha kuva itsestäsi
Day 23 kolme asiaa jotka haluat tehdä ennen kuin kuolet
Day 24 tuorein sinusta otettu kuva
Day 25 lempikohtasi itsestäsi
Day 26 kuva yhdestä arvistasi
Day 27 tyhmin kuva, jonka olet ikinä nähnyt
Day 28 listaa viisi asiaa, jotka olet hävittänyt, mutta haluaisit takaisin
Day 29 ihmeellisin asia, jonka olet oppinut tällä viikolla
Day 30 tärkein kysymys mielestäsi
Day 31 lempisana
Day 32 kuva mielestäsi parhaasta ihmisestä
Day 33 mitä kertoisit 7-vuotiaalle itsellesi?
Day 34 kuolema, naimisiin meno vai lapsi?
Day 35 mitä pelkäät?

Mistä asioista te ette tykkää, että teiltä kysellään?

Sellasta tänään :)
Palailen taas huomenna!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti