torstai 19. elokuuta 2010

Day 18: How do I spend my days?

Day 18 päivittäinen rituaaali
• Hiukset. Niiden kanssa oon aika pakkomielteinen :D Mä laitan hiukset aamulla, ja sen jälkeen laittelen niitä pitkin päivää, vähintään harjaan ne aina välillä ja tarkistan että ne on hyvin.
• Nukkuminen. Mä rakastan nukkumista, ja nukun päikkäritkin aina kun voin. Ja lomalla/viikonloppusin nukun pitkään, ja loikoilen sängyn pohjalla tuntikaupalla.
• Tietokone. Mä dataan joka päivä. Tietokoneella voi tehdä niin paljon kaikkee! Pidän yhteyttä kauempana asuviin ystäviin, bloggailen, kuuntelen musiikkia, katon videoita, pyörin eri sivuistoilla, lueskelen juttuja... Kaikkee!
• Musiikki. Kuuntelen musiikkia ihan joka päivä, monta tuntia! Bussissa kuuntelen ihan aina musiikkia jos oon yksin, ja yleensä jos kävelen yksikseni niin sillonkin. CD-soittimesta kuuntelen musiikkia esim. sillon kun siivoon, ja koneelta kuuntelen musiikkia. Music is everywhere.
• Syöminen. Mä syön joka päivä, enemmän varmasti kun tarttis! =D Jos mulla ei oo tekemistä, mä siivoon, dataan, tai syön, tai siivoon, dataan ja syön! Syöminen on kivaa, ja tykkään maistella uusia ruokia!


Mitä te teette päivittäin? :)

Day 19 viisi asiaa joista pidät itsestäsi
Day 20 esieneitä/asioita joita on sängyssäsi
Day 21 jokin epälooginen asia, jota ajattelet tai teet
Day 22 todella vanha kuva itsestäsi
Day 23 kolme asiaa jotka haluat tehdä ennen kuin kuolet
Day 24 tuorein sinusta otettu kuva
Day 25 lempikohtasi itsestäsi
Day 26 kuva yhdestä arvistasi
Day 27 tyhmin kuva, jonka olet ikinä nähnyt
Day 28 listaa viisi asiaa, jotka olet hävittänyt, mutta haluaisit takaisin
Day 29 ihmeellisin asia, jonka olet oppinut tällä viikolla
Day 30 tärkein kysymys mielestäsi
Day 31 lempisana
Day 32 kuva mielestäsi parhaasta ihmisestä
Day 33 mitä kertoisit 7-vuotiaalle itsellesi?
Day 34 kuolema, naimisiin meno vai lapsi?
Day 35 mitä pelkäät?

Nyt jos tuo ihana äitini tois kaupasta paristoja, niin voisin tulla tässä lähipäivinä tekeen postauksen viimesimmistä hankinnoistani! :)

Huomiseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti