tiistai 24. elokuuta 2010

Day 23: Three things I have to do before I die

Day 23 kolme asiaa jotka haluat tehdä ennen kuin kuolet
 ♥ Mennä hyvin hyvin hyvin rakkaisiin naimisiin. Mä haluan ihanan, tasasen ja rakkaudesta roihuavan avioliiton for life. Mä haluan, että mun avioliitto perustuu rakkaudelle.

♥ Saada lapsia. Mieluiten kuus, ja esim. kaks niistä voisin adoptoida ulkomailta. Mä tiedän, että se kuulostaa kauheelta määrältä, ja todellisuudessahan tän asian voi päättää vasta sitten, kun on jo ainakin yks lapsi. Mutta mä oon aina haaveillu kuudesta lapsesta, ja mä toivon että se vielä onnistuu. Mä haluan viettää tasasen rauhallista ja ihanaa perhe-elämää.

♥ Matkustella. Mä haluan käydä mahdollisimman monessa maassa, ehkä joskus jopa asuakin ulkomailla. Olis kiva tehdä töitä tai opiskella joskus ulkomailla, oppia maiden arkielämää ja oikeeta kulttuuria.

= Olla onnellinen. Se on se asia, mitä mä elämässä tavottelen koko ajan kaikkein eniten. Se on yks sana, joka kätkee sisälleen monta asiaa, ja loppujen lopuks pelkästään muutama asia riittää siihen. Mä haluan elää onnellisen elämän. Vaikka se ei olis pitkä, vaikka se olis "tavallinen", vaikka se ei monien mielestä edes olis kovin mielenkiintonen, mä haluan, että se on onnellinen. Se riittää mulle. Ja onnellinen elämä on varmasti mun omasta mielestä ihan tarpeeks kokemusrikas ja mielenkiintonen, se on sitä jo nyt.
Mutta, onnellisuus, pääsääntösesti rakkaus (monessa muodossa), on se, mitä mä elämältäni tahdon.

Day 24 tuorein sinusta otettu kuva
Day 25 lempikohtasi itsestäsi
Day 26 kuva yhdestä arvistasi
Day 27 tyhmin kuva, jonka olet ikinä nähnyt
Day 28 listaa viisi asiaa, jotka olet hävittänyt, mutta haluaisit takaisin
Day 29 ihmeellisin asia, jonka olet oppinut tällä viikolla
Day 30 tärkein kysymys mielestäsi
Day 31 lempisana
Day 32 kuva mielestäsi parhaasta ihmisestä
Day 33 mitä kertoisit 7-vuotiaalle itsellesi?
Day 34 kuolema, naimisiin meno vai lapsi?
Day 35 mitä pelkäät?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti