maanantai 23. elokuuta 2010

Summer shoppings

Moikka!

Mä tosiaan lupasin tulla tekemään postauksen mun kesän vaatehankinnoista, joten tässä nyt olis! Muutama noista vaatteista on hankittu nyt parin viikon sisään, mutta anyway, onhan tuolla vielä aika kesä :)


Siinä ne! Siinä nyt ei oo ihan kaikki mitä mä oon ostanut, koska unohdin pari vaatetta :D Noh, mutta, noita nyt on aika monta muutenkin.
Toi ensimmäsissä kuvassa oleva harmaa/musta neule on lähinnä ostettu syksyä varten, mutta kaikki muut on aikalailla kesävaatteita.
Sitten toi Saaralta saatu toppi nyt ei oo ihan mun tyylinen, mutta otin sen silti kun olis muuten joutanu kirpparille. Ehkä mä osaan sitä jossain joskus hyödyntää :)


Mutta, mitäs mieltä ootte mun kesävaatteista? :) 
Entä millasia on teidän lemppari kesävaatteet?

Huomiseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti