sunnuntai 29. elokuuta 2010

Weekend

Heippa!

Mä en oo koko viikonloppuna pahemmin ehtiny koneella oleileen - Perjantai meni päiväunissa + kavereissa, Lauantai ja tää päivä meniki sitte Porissa ollessa.
Ja huomaatte varmaan, että mä en oo ehtiny myöskään tekemään noita haastepostauksia viikonlopulta, joten mä lupaan tehdä kaikki neljä sitten huomenna...
.. Ja mä teen ne vasta huomenna, koska mä oon tällä hetkellä, ja oon oikeestaan ollu melkeen koko viikonlopun, niin hirveen väsynyt, että en vaan yksinkertasesti nyt kykene siihen. Huomennakin kaheksan tuntisen koulupäivän jälkeen mä varmaan painun taas päikkäreille ja teen sitten illalla vasta noi postaukset.
On se sitten rankkaa kun koulu on alkanu, ja kesäkin oli niin kuuma ettei hirveesti uni maittanu. Tai no, olishan se maittanu, muttaku siinä helteessä oli hirveen vaikee saada unta, ja nukkuminen oli hirveen katkonaista läpi kesän.
Mutta, ehkä mä lopetan tän turhanpäiväsen selittelyn tähän :D

Toivottavasti te ette oo yhtä väsyneitä kun minä!

Huomiseen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti